Returnering

Sådan gør I ved returnering af lodsedler.

Sammen med jeres lodsedler modtager I en returseddel, som I skal bruge ved returnering af evt. usolgte lodsedler. Hvis I ikke kan finde jeres returseddel er den også sendt til jer på mail med afsender Blackbox Branding Aps. Omkostninger til returnering betales af kredsen. 

Deadline for modtagelse af returlodsedler er mandag d. 20. november. Dvs. den dato jeres pakke skal være fremme.  

Det er vigtigt at pakken sendes med GLS eller PostNord. Pakker sendt til f.eks. pakkebokse/DAO mm. vil ikke blive afhentet og I kan risikere at jeres pakke strander et sted og ikke når frem inden deadline. 

Når vi har modtaget jeres returlodder og vi har talt dem op, vil I modtage en bekræftelse på mail.  

Gode råd i forbindelse med returnering af lodsedler: 

  • Send jeres lodsedler retur hurtigst muligt efter at I har stoppet salget i jeres kreds. På den måde sikrer I, at vi modtager lodsedlerne inden deadline.
  • Send lodsedlerne som pakke, da det er hurtigere og mere sikkert end et brev.
  • Gem en kvittering for afsendelsen samt et billede af retursedlen.
  • Husk at pakke lodsedlerne forsvarlig ind. Hvis pakken går i stykker kan det resultere i forsinkelse, hvilket kan betyde at returlodderne ikke når frem inden deadline.
  • Organiser lodsedlerne, så der skal bruges mindst mulig tid på optælling. Sorter gerne lodsedler i henholdsvis ubrudte blokke og løse lodsedler, når du pakker dem, men undgå venligst elastikker og poser om de enkelte bunker.

Ved spørgsmål kontakt Forbundskontoret på FDF@FDF.dk eller 33 13 68 88.