Returnering

Sådan gør I ved returnering af lodsedler.

Usolgte lodsedler skal sendes retur til FDFs Forbundskontor. Lodsedlerne kan sendes retur i hele salgsperioden, men skal være modtaget på FDFs Forbundskontor senest mandag d. 4. november 2024. 

Kredsen skal vedlægge en returseddel sammen med lodsedlerne, for at vi kan registrere dem som returneret. 

Det er vigtigt at pakken sendes med GLS eller PostNord direkte til nedenstående adresse

FDFs Forbundskontor
Rysensteensgade 3
1564 København V  

Pakker sendt til pakkebokse vil ikke blive afhentet og kredsen kan risikere at lodsedlerne strander i en pakkeboks og ikke når frem til Forbundskontoret inden deadline. 
Når vi har modtaget kredsens returlodder og de er talt op, vil I modtage en bekræftelse på mail.  

 

Gode råd i forbindelse med returnering af lodsedler: 

  • Send jeres lodsedler retur hurtigst muligt efter at I har stoppet salget i jeres kreds.
  • Send lodsedlerne som pakke, da det er hurtigere og mere sikkert end et brev.
  • Gem en kvittering for afsendelsen samt et billede af retursedlen.
  • Husk at pakke lodsedlerne forsvarlig ind. Hvis pakken går i stykker kan det resultere i forsinkelse, hvilket kan betyde at returlodderne ikke når frem inden deadline.
  • Sorter gerne lodsedler i henholdsvis ubrudte blokke og løse lodsedler, når du pakker dem. Sæt gerne en elastik rundt om de løse lodsedler.

Returnering af usolgte lodsedler sker for kredsens regning. 

 

Ved spørgsmål kontakt Forbundskontoret på FDF@FDF.dk eller 33 13 68 88.