Kort om processen
Her kan du læse lidt mere om processen indtil nu
I november 2020 bevilgede landsmødet en budgetramme til et nyt medlemssystem, som skal afløse FDFs nuværende medlemssystem, Carla, der er over ti år gammelt. FDFs hovedbestyrelse har siden nedsat en arbejdsgruppe, der skal drive processen, der skal lede frem mod indkøb, opsætning og udrulning af et nyt medlemssystem til glæde for både kredse og landsforbund.
- 11. februar 2021: Nyhed - Hovedbestyrelsen igangsætter arbejdet med nyt medlemssystem
- 2. juli 2021: Nyhed - Mange har delt behov og ønsker til nyt medlemssystem
- August 2021: Hovedbestyrelsen behandlede FDFs behovsliste, første udkast til tidsplan mv. Læs bilagene og referatet her.
- Siden august 2021 har der været gennemført demoworkshops og forhandlinger med mulige udbydere af et medlemssystem, der lever op til FDFs ønsker og behov.
- Maj 2022: Hovedbestyrelsen godkendte den endelige projektplan for implementering af Medlemsservice i FDF. Læs nyhed her.
- Juni 2022: 22 frivillige testere gik i gang med at teste og afprøve datamigreringen fra Carla til Medlemsservice
- Juni 2022: Forbundskontoret udsendte info og anbefalinger om kontingentopkrævninger for 2. halvår 2022
- læs mere og se bl.a. spørgetime/infomøde fra den 22. juni her
- August 2022: Forbundskontoret udsendte infomail, hvor der bl.a. var fokus på oprydning i Carla forud for lanceringsdatoen